دل تنگ

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم

اما کسی نفهمید رو به کدام راهم

این روزها اگر دلت گرفت سکوت کن چون هیچکس

                                                                  معنای دلتنگی را نمی فهمد...



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت8:30---7 آذر 1392
اکثر مردم گوش میدهند
نه برای فهمیدن ٬ بلکه گوش میدهند برای جواب دادن …


سمیه
ساعت11:40---5 آذر 1392
جاده ی قلب مرا رهگذری نیست که نیست
جز غبار غم و اندوه در ان همسفری نیست که نیست
انچنان خیمه زده بر دل من سایه ی درد
که در او از مه شادی اثری نیست که نیست
شاید این قسمت من بود که بی کس باشم
که بجز سایه مرا با خبری نیست که نیست...


احسان
ساعت13:24---4 آذر 1392
عالی بود مرسی
پاسخ:خواهش میکنم.قابل نداشت


خسرو
ساعت21:36---2 آذر 1392
هرگز برای عاشق شدن به دنبال باران و بابونه نباش گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

نیمــا
ساعت13:49---2 آذر 1392
کار ِهر روزش شُـده بـود

گذاشتن پـا روی دل من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 2 آذر 1392برچسب:سکوت, | 13:22 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.